Kritika

Žádám o kritiku...http://fici.wz.cz
P.S. jsem absolutní začátečník (asi 3 tejdny v branži :-), každá dobře míněná rada je mi drahá...Dík předem
Pokud skutečně tři týdny, tak to špatný není, ale:

Písmo se díky jeho barvě dosti hůře čte na černým pozadí, chtělo by to nějakou světlejší. Odkazy by při a:hover mohly měnit barvu.

To hlavní menu z obrázků je taky hůř čitelný.

Jinak Pink Floyd mám rád, ale ještě k source:

Chybí metatag o kódování. Nikde nevidím CSS.
Doporučuju www.jakpsatweb.cz
no jako černá a tmavě červená ? koho to napadlo ? no a třeba něco jako pěkné menu z tlačítek,upravenej obrázek ,pozadí či doplňky ? hm .....samá kritika :) nevěš hlavu ! každej nejak začínal :)
podivej se na http://www.jakpsatweb.cz/css
CSS a java script jsem se ještě neučil...ale chystám se na to?
má cenu se učit java script?
hele java je pro chudáky .....tak zvaně to je na nic .... je to pomalý a k nicemu.Skus si přečíst něco jako začínáme s HTML...pak bych šel do CSS ...k tomu se hodí PHP a završil bych to MySQL ....tohle je začáteční cesta programátora
To mgiel:
dík, ale s tím, že každá rada je mi drahá bych to vzal zpět: Každá kromě tvejch. Nemyslím tím snad, že by to byly rady špatný, ale nechovej se tak povýšeně pls...
no zdá se ti to povýšený možna ....ale čím to asi bude ? Prostě řikám svuj názor a realita je drsná.Pravda bolí a lež má krátké nohy takže řikám že tvů web stojí tak zvaně za H .... ! No abych ti nebyl na nic

1.Skus si ve photoshopu udělat obrázek asi 900x100 px velikej. dej tam
jednu vrstvu na kterou hoď kovovej přechod.DO toho můžeš posadit ty tvý obrázky ...na ně hoď menšé pruhlednost a třeba vlastnosti vrstvy překrýt.

pozadí skus dát světlejší ( něco jako temná šedívá když už to musí být )
K temné šedivé máš jedinou možnost vytvořit světlé písmo a to buď bílá barva (ta je neutrální ) nebo nějaká studená ( od modré po zelenou atd) . Hlavně nepoužívej žlutou a červenou ( ta jaksi k černé v malém množství nepasuje)