meta s charsetem to bude chtít do každého framu. Barvy jsou dobré, takové picózní (-; . Jinak jsem našel všechno, co jsem chtěl. Možná pro ty, kteří by chtěli do picérky zavítat a neví, kde jsou Medlovice, tak by bylo dobré aspoň napsat, kde to přibližně je. Do zdrojáku jsem se nedíval, na to jsou jiné kapacity. Ale pro některé už samotné framy jsou odpudivé. Oni jsou prima, ale pokud někdo najde sránku, která je jakoby uvnitř a není tam něco, čím by se to odkázalo na nadřízený frameset, tak z toho moc mít nebude....
Za první tomu chybí DOCTYPE a něco víc meta informací.
Menu je zbytečně dělané pomocí tabulky, stačilo by nastavit odkazům display:block; a pomocí css si upravit vzhled podle přání.
Align, center, font - to vše by šlo taky udělat pomocí css.
Odkazy by měly být podtrhané, viz hned ten na první tránce: "Podrobnosti zde". Na pohled vůbec nepoznám, že je to odkaz, není odlišen ani barvou.
Na adresu by se hodil tag <address>.
Já osobně bych dala tu tmavší oranžovou pod menu a světlejší pod text, ale to může každý vidět jinak. Jinak se mi ale oranžová barva zamlouvá ;-).
Ty barvy jsou fakt až dost agresivní. Jejich prohozením, jak navrhovala Thalia, by se to aspoň zpřehlednilo. Na druhou stranu, bílé písmo na oranžovém pozadí je docela dost průšvih. Ze zkušenosti dobře vím, že vybrat čitelnou barvu textu na takhle svítivě barevný podklad je velmi obtížné, a většinou to končí nějakým mizerným kompromisem.
Písmo je (hlavně v Mozille) moc malé a blbě se čte, zvlášť s tím barevným hendikepem.
Místo těch nechvalně proslulých tečkových dekorací bych doporučlila nějaký slušivý CSS motiv, klidně i s kouskem grafiky. Inspirace zde: http://css.maxdesign.com.au/listamatic/
Odkazy podtrhnout.
Logo by mělo být odkazem na hlavní stránku.
Veškeré rámy mají velký problém se smysluplným zařazením ve vyhledávačích.
Chtělo by to zmodernizovat kód. Strukturované HTML, vzhled definovaný v CSS, přístupnost, základy SEO...
Teď ale něco, co je podstatnější než vzhled i kód dohromady. Obsah:
Na vršku hlavní stránky mají být svůdné řeči o podniku se skvělým jídlem a pitím a atmosférou, ne omluva, která de facto říká, že na stránkách toho zatím moc není (a tudíž nemá cenu je prohlížet).
Je hloupost odkazovat v menu na stránky, na kterých nic není. Na věci se má odkazovat, až když jsou k dispozici, jinak to návštěvníka akorát otráví a víckrát se na tu stránku nepodívá. Viz. fotogalerie.
K těm diskotékám by to chtělo aspoň o pár slov víc... Něco jako "Spousta barevných blikajících světýlek, armáda spoře oděných tanečnic, nejnovější hity od Helenky Vondráčkové, čisté záchody..." Nejen suché konstatování, ale něco, co čtenáře zaujme a naláká.
Nadpisy stránek by měly velmi intuitivně připomínat to, na co jsem klikla v menu. Když kliknu na "Pizzeria", nečekám, že se dostanu na "Jídelní lístek", ale aspoň na "Pizzeria: Jídelní lístek". Pro Pizzerii a skoro všechny ostatní stránky platí to, co pro Diskotéky - více sebechvály, více reklamy. Od toho ty firemní stránky jsou.
První položku menu bych pojmenovala Úvod nebo Hlavní stránka.
Jak už psal Marek, bylo by velmi vhodné naznačit, u jakého většího města se Medlovice nachází, a nejlépe i poskytnout mapku (dá se snadno vyrobit ze screenshotu třeba z www.mapy.cz).