Kolik Vám je ???

V nějakem threadu jsem četl, že Lukasikovi je 14 let. I když mě je 25, jsem začátečník, teprve před rokem jsem si koupil počítač, snad na to nejsem moc starej, že ne :-( ? Mohl bych vědět kolik těm, co sem nejčastěji přispívaj (Radek, ...)
Kdyz te to tak zajima :) ... me je 22 a s pocitacema (ne s internetem) si uz hraju delsi dobou ... dobu tak dlouhou, ze se na me zacinaji projevovat profesionalni deformace, ale pevne doufam, ze se tomu ubranim :o)

imho ... nikdy neni pozde zacit ... programovani bych rek, ze je hlavne o predstavivosti, logickym mysleni a "dobrejch" napadech :) ... pak uz jen staci troska toho drilu a manulalu :)

Radek
trochu drilu? heh co to je;).
Mno, jinak je mi 14, ale jak řekl radek a i 25 let není moc za 3 roky pokud se tomu budeš věnotav budeš docela dost dobrej:-).
> trochu drilu? heh co to je;).

Jsou dve ruzny veci ... program vymyslet ... a program napsat ... ta druha cinost je pomerne fadni a uz mi zacina nekdy lezt na nervy, protoze je to porad dokola to sami (ve vetsine pripadu) a tak se casem clovek nauci radu veci delat automaticky, aby nad nima nemusel premyslet (a tim taky vznika spousta debilnich chyb ;) ... nejlepsi by bylo napsat "program" na psani programu :)

Radek
jo jo... to uz jsme jednou resili. valel bych se na vranove s otevrenym notebookem, myslenky chrlil jednu za druhou a byl bych v baliku :-))) mozna bych otevrel oba dva notebooky najednou a delal paralelne. skrz mobil by se daly jeste zamestnat dalsi zahalejici kompy :-)))

m.s.
18
s internetem se znám asi 2 roky
Fajn mně je 20 a programovat jsem začal od 16. Nejdřív Pascal, ten byl povinný ve škole, Krátce na to mě začal zajimat HTML, no a od té doby jen programuji a programuji a zdokonaluji své vědomosti. Kromě pascala jsem se vše naučil sám z knižek.
To je dobrý, já už se učím pasklala 2 roky, ale neumím zatím nic (nedobrovlně ve škole). Ačkoliv mám vždy za výbornou;).
Lukasiku kam chodis do skoly ?
Zš kuncova (Praha 5)
Lukasik