Bohdan a vratna zaloha: Vsude sedi lide, a lide jak znamo maji sve nalady a sve neduhy, své chyby. Nejinak je to i u Oskara. Zeptam se Te, jestli jsi se nekdy jestě kvuli tomu operatorovi ozval? A nebuď zahořklý. Mě se taky stalo, že mi zálohu nevrátili napoprve a tak jsem tam volal ještě dvakrát. A pak už to šlo. Všude platí: "Když něco chci, musím OTRAVOVAT, OTRAVOVAT a OTRAVOVAT", ale hlavně se NEROZČILOVAT. A myslim si, že to platí stejně tak pro Oskara, T-Mobile, ale i pro Eurotel.
nojo.. kdyz ja nerad otravuju a jeste za to platit...
samozrejme kazdy jedna v prvni rade na zaklade svych zkusenosti, a asi nema smysl se je pokouset zprostredkovat druhymu.. krome toho - mozna jsem mel opravdu smulu.
ale nesouhlasim s tim ze vsude sedi lidi a proto bych mel tolerovat v podstate vsechno.. za lidi ktery tam sedej zodpovida jenom jejich zamestnavatel. myslim ze zakaznicka podpora je docela dost dulezita vec a odrazi profesionalitu cele firmy..