A používáte složitější dotazy? Víceslovné + - atd?
Pavel
mno to záleží na tom co hledám
střídám google a jyxo .
morfeo jsem ještě nezkoušel
Myslíte, že altavista je už passee, a proč k tomu došlo? Byla na nejlepší cestě a teď ji nikdo nepoužívá. Co vím, alespoň u nás.
cesky internet: jyxo.cz
svet: google.com
morfeo je oproti jyxu odvar...
Většinou Google, někdy i na české stránky.
Jyxo občas, Morfeo nikdy.
Za zmínku stojí i Alltheweb.com.
Seznam => Jyxo + GOOGLE.Složité dotazy = ano.
Probýráte tady velké fultextové molochy, samozřejmě jsou velké a obsahují spoustu dat, pro dohledání konkrétních stránek třeba firem atd. je dobré použít stré dobré (malé) katology jako: http://www.elchron.iol.cz/alfa/ ; http://case.rka.cz/akce.php4?rubr=5 nebo http://www.cent.cz/ které sice většinou nepředčí velké kolegy kvantitou ale mnohokrát kvalitou a strukturou předkládaných výsledků
Pred pár dny jsem zaslechl o www.vivisimo.com. Udelalo to na mne docela dojem... Ale asi zustany verny googlu... Nekdy pouzivam seznam (kdyz hledam ceske stranky podle slova, ktere je ve vice jazycich)
Když vidím, jak dlouho trvá Seznamu, než se v jeho katalogu objeví moje odkazy, které jsem tam zaregistrovala...nevzbuzuje to ve mě sympatie :-/
Zato fultext google mě většinou zaindexuje novou stránku cca za týden, na seznamu mají vůbec podivnou strategii, několikrát jsem si měnil údaje a vůbec nic se nestalo :(
Seznam neni vyhledavas, nybrz jen katalog, stranky do neho jsou zarazovany rucne...
To samozřejmě vím, jako fultext používá googla, v katalogu chtěl změnit popisek, ale ani po několikanásobném zadání se to nepovedlo. Chápu, že je to prochází ruční selekcí, ale ani neposlat zamítavou odpověď? Zvlášť , když si u nich platím i některé placené odkazy... Mám delší pocit, že se na Seznamu něco děje , tvrdě přistupuje na komerci, přeorganizování sekcí do regionů není špatné, ale musí se platit více regionů, než dříve (možná ale s nižšími poplatky za 1 region, to nevím)...
co dneska neni komercni, ostatne nejak vydelavat musi... zkus jim napsat mejl, jsou to taky jen lidi
Však já to tak beru, až se k tomu dostanu, tak jim napíšu, je možná že se ty aktualizace ztratily cestou :) To že přešli na komerci se nedivím, strašně dlouho se vydrželi bez zvlášť placených odkazů, že už jsem se divil na čem vydělávají. Byl to jen normální vývoj ...
Nevadí mi placené odkazy, které se objeví na prvním místě v dané kategorii nebo při vyhledávání daného klíčového slova (to se koneckonců děje asi všude).
Seznam je z těch nejpopulárnějších katalogů/portálů jednoznačně nejkomerčnější. Nelíbí se mi striktní rozdělení odkazů na komerční a nekomerční. Nelíbí se mi flashová reklama, která se (grrr!) roztáhne přes celou stránku (včetně přihlašovacího políčka webmailu) a nějakou dobu se nedá zavřít, nebo stránku dokonce fatálně znehodnotí vertikálním převrácením. Nelíbí se mi ten psí maskot. Nelíbí se mi přemíra červené barvy, je příliš agresivní. Když chci vyhledávat Googlem, jdu na Google.com. Googlovská hlavní stránka má tuším cca 5kB.
Řekla bych, že Seznam zůstává nejnavštěvovanějším portálem jenom díky setrvačnosti svátečních uživatelů spojené s televizní reklamou.
Jak Atlas, tak Centrum mi přijdou uživatelsky mnohem přítulnější...
Souhlasím s Tebou, dřív to tak strašné ale nebylo, začlo to narůstat obludných rozměru co vím tak před rokem. Přiznám se, že jsem dlouho používal seznam, než jsem přišel na chuť googlu. Ta setrvačnost, jak Ty říkáš bude hodně dlouho trvat, dokud si lidi seznam vyhodí z domovské stránky, tak rychle to ale nebude, zvyk je železná košile , to můžu potvrdit na vlastní zkušenosti, když chci něco najít tak jdu na googl, pokud to nenajdu tam, nebo se nechci rohrabávat tolika odkazy, tak jdu do nějakého katalogu ... záleží co hledám.