Chvilku to vypadalo, ze to jede, ale ztraci se mi pole na psani prispevku a ted i piskvoplocha....
a jak máš rychlý připojení?
jejda, je to pevná lajna, ale desne sdilena, moment pustim meridlo...
ted to hlasi 280 kbps.... takze fofr...
jaky mas meridlo? dej mi link
nasel jsem na volny...
http://sluzby.volny.cz/tool/speed/
tak asi bud vidim piskvoplochu nebo chat plochu.... oboje ne...?
nemuze to byt nejakym paranoidnim proxy serverem, co tu bezi?
to jsem zkousel nekolikrat. Neboj ne moc rychle za sebou...
piskvoplochu vidim, ale musim si ji obcerstvovat, diskuzi vedle nevidim, prazdny iframe...
Koukam ze milan vyhral. (-;
aspon nejaky dobry zpravy :)
máš icq nebo irc klienta.. ?
milster: pls jak máš řešenou kontrolu jestli někdo nevyhrál ?
http://m-piskvorky.wz.cz/vyhra.txt
$pole je dvourozmerne pole, ve kterem je ulozena hraci plocha
pokud je hodnota $pole[x][y] rovna 1 je na techto souradnicich krizek
pokud je hodnota $pole[x][y] rovna 2 je na techto souradnicich kolecko
pokud je hodnota $pole[x][y] rovna 3 je na techto souradnicich krizek z vitezne rady
pokud je hodnota $pole[x][y] rovna 4 je na techto souradnicich kolecko z vitezne rady
pokud je hodnota $pole[x][y] rovna 5 je na techto souradnicich posledne zapsany krizek
pokud je hodnota $pole[x][y] rovna 6 je na techto souradnicich posledne zapsane kolecko
kdybys chtel vic zdrojaku, staci rict
nz
delas konkurencni pisky? :)
Ani mene paranoidni proxy moc nepomohlo.
milster: napadlo mě, že by se ty refresh akce nedělali naráz, ale třeba po vteřině. Napřed info, pak chat a pak piškvoplocha... to by mohlo pomoct... Možná ještě lepší by bylo dát refresh do html hlavičky...
milster: ee zatím jen přemýšlím nad jejich tvorbou na stránky :-)
Prohlídni si pečlivěji ten javascript, obnovuje se jenom rám "aktualizator". Ostatní se obnoví jen pokud jsou chybně zobrazeny, což asi nebude tvůj případ :'(
Ale koukám, že už jsi porazil bratřa :)
Kdybys chtěl, pošlu ti zdrojáky, aby sis to mohl odladit na localhostu.. Takhle ti fakt neporadim, nevím, čím by to mohlo být..
<HTML>milster: co takhle hra proti PC?
Mas v planu pridat tam AI?</HTML>
milster, to je nadelší zkoumání, a jak praví vtip....
"ptá se pražák ostraváka: Helééé, proč vy ostravááácééé mluvííítééé tak kráátcééé? Ostravak na to: bo neni čas, pičo..."
(-;
:]
Richard: Nemám. Možná někdy v nedohlednu..
<HTML>skoda, mohli jsme tu spolecne vymyslet nejaky dobry algoritmus</HTML>
Piškvorky jsou dost komplexní hra, obávám se, že nabízí i více možností, než šachy. Dělat na to inteligenci by bylo těžké.
1) AI musí taktizovat, dělat boudy apod. Nedokážu si představit algoritmus
2) AI musí umět začít
3) AI musí umět se bránit
Tyhlety tři body by bylo nutné rozebrat. Nejprve to ale musí mít algoritmy na rychlé vyhledání řetězů, určení jejich provázanosti a tím pádem, aby AI měla představu, kam by mohla umístit další kámen.
Zahájení je také různorodé. Když opravdu AI začíná, tak asi nebude problém. Když hraje po vás, je třeba si vybrat, zda umístí kámen sousedně rohem či stranou, či o pole dál. Na to stačí random. Dál už ale random stačit nemůže.
Chtělo by to dekompilovat nějaký piškvorkový program a podívat se tomu na střeva :)