přijímací test

To asi ne protože já na té stránce s testem žádné informace o způsobu počítání nevidím, to bylo asi až na stránce s hodnocením. Takže jsem měl šanci vidět to až po dokončení testu takže už ta znalost/neznalost toho faktu nemohla můj výsledek ovlivnit ;-)
he he 30. tak na tohle jsem chodil 13 let do školy:)
Tom: tak dobrá dobrá, to je jasný.. jen jsem reagovala na tvůj příspěvek "btw bez podobného zamýšlení se nad něčím (včetně formulace věty) bych nedosáhl na 42 bodů"
;-))
37 a vřu vzteky, jelikož jsem si např. spletla půdorys a pohled seshora u železobetonových kvádrů, u jedný otázky jsem se normálně překlikla atd... Prostě dement :(

Ale jinak např. č. 14 imho prostě nemá řešení!

A jak jste dělali 8?
Já nenávidim matiku, bleble...
Laura: klídek vřít budeš moct až to budou opravdové přijmačky :-)
Laura: 14 je přece jenom dosazení proměnných... x/(y+2), tj. (-0,5)/(-3+2) = ...
Ale přiznávám, že teoretický podklad pro 8 taky neumím podat... ;-)
dis: 14 - tak to sem fakt nepochopila.... já pořád počítala: (-0,5):(-3), (-0,5)+(-3), (-0,5)-(-3), (-0,5)x(-3), atd., což mi samozřejmě nevycházelo...

8 je něco s pytágorovkou, ne? Já si totiž nepamatuju ani nejzákladnější věci... Mít pravítko a pár hodin na přemejšlení, možná bych to pak i dala :)
mike: na to už je pozdě :( Ne, že bych na to neměla věk, ale tak nějak jsem tohle rozcestí už "prošvihla"...
Inu, 8čku sem měl taky blbě :)
39 solidka.
25 - a spatny odpovedi jsem mel tak nejak rozlozeny stejne po celym testu :-) Ale parkrat jsem si vsiml co jsem za blba, kdyz jsem koukal, ze jsem oznacil uplne neco jinyho nez jsem chtel oznacit :o)