Counter Strike

Ahoj hledam někoho kdo umi aspon trochu dělat mapy do kántra a když mu pošlu kazetu takmy udělá mapu.
Kazetu?
chceš to nahrát na video to mapu? :)
Záleží na verzi CSka... CS:Source naráží na Source engine, od kterého se jednak těžko shání editor (musí se přes Steam a stejně má ten editor nějak pošahaný spouštění), druhak je to mnohem nepřehlednější. Obecně platí pro Quake engine (a jeho deriváty), že mapy nelze v editoru vidět tak, jak budou vypadat při hře a navíc se modeluje tak, že se skládaj hmotné brushe, ale musí se dávat pozor na leaky. Takže pilovat jednu mapu trvá hrozně dlouho oproti hrám např. na Unreal enginu, jelikož je třeba mapu neustále kompilovat (a hru neustále pouštět/mapu neustále ve hře natahovat) a pak to hledání děr... ne, nepřeju to nikomu.

Ale lidé, kteří v tom dělají, jsou na to zvyklí. Každopádně jestli chceš mapu do "kántra", co kdyby ses to naučil? Na Internetu je celkem slušná řada tutoriálů - určitě v angličtině, v češtině by se taky daly sehnat. Přeji dostatek trpělivosti, vytvořit DOBROU mapu dá DOST práce.
Ono hlavní je mapu navrhnout, to je tvůrčí proces, tvorba už je jen "rutinní práce".
Není nad to když někdo vytvoří čtvercovou místnost, nahází tam 20 beden a myslí si jakou nemá super mapu ...
Obecně nechápu co vede tvůrce map do CSka (pozor - včetně oficiálních map!) k tomu, že prostě všude nahází bedny.
Aneb jak já říkám - slogan designérů levelů CSka zní
"Když nevíš jak dál, hoď tam bednu, nebo ještě lépe čtyři. Nehleď na to, že je to naprosto nelogické nebo dokonce technicky neproveditelné (bedna větší než dveře apod.)"

(Existuje nějaká verze CSka pro CommodoreC64? To je totiž počítač na kterém jsem zažil ukládání programů na kazety ...)