Nevie nikde kde by sa dal stiahnuť 3DMax alebo nejaky iny 3D program? Pomocou googlu som hladal, a nasiel som iba par japonskych stranok kde som rozumel akurat
3ds max (tak zní teď jeho název, ještě do verze 3 to bylo 3D Studio MAX) se dá stáhnout legálně na oficiálních stránkách výrobce (www.discreet.com). Ale samozřejmě jen měsíční verze (jinak ale úplně plná, o nich neochuzená).
Čili je správný můj předpoklad, že stačí stáhnout měsíční verzi a narvat do toho buď (ne)legální key, nebo stáhnout někde crack?
Jinak 3D Studio MAX je možná dobrý, co se týče efektů apod, ale modely plné oblých tvarů v tom neuděláte :) Na herní objekty je to však jedna z nejlepších věcí ;)
>> Jinak 3D Studio MAX je možná dobrý, co se týče efektů apod, ale modely plné oblých tvarů v tom neuděláte
Aha, o to jsi vyčetl kde? Dovolil bych si upozornit, že to není pravda. Teda nepamatuji si už jak to bylo v 3D Studiu MAX (tzn. do verze 3), ale řekl bych že i tam to šlo. Teď je tuším aktuální verze 3ds max 6 nebo 7.
Mimochodem film Myšák Stuart Little 1 a 2 je jeden z mnoha celovečerních filmů kam dodělávali efekty pomocí 3ds max a já teda nevím ale ten myšák a pták ve druhém dílu rozhodně hranatí nejsou.
(Tohle není myšleno jako důkaz mého tvrzení, důkaz ti dám až uvidím, že víš o čem mluvíš.)
Zorro > nevím na co ten 3D program potřebuješ, ale pokud jsi nikdy s žádným 3d studiem nedělal, tak věz že to není tak jednoduché se do toho dostat. Pozor, znát 3D Studio (bez onoho MAX na konci) nestačí, od verze 3D Studio MAX 1 je celý program totálně překopaný (zůstalo jen jádro rendrovacího systému).
Mám na mysli PLNOU podporu NURBS, ne polycount ;)
ot: jinak je tu pochopitelně i alternativa ;-) - Blender3D. www.blender3d.org. Tutoriály na něj najdeš na grafika.cz (jsou tam i tutoriály na 3ds Max).
3ds max podporu NURBS má, s každou verzí lepší a lepší. Jistě, není to priorita tohoto programu, na NURBS jsou specializované jiné programy. Ale to neznamená, že cituji "modely plné oblých tvarů v tom neuděláte". NURBS v 3ds max jsou použitelné velmi dobře a dají se pomocí nich dělat i složité tvary poměrně jednoduše. Mimochodem tohle není jediný způsob parametrického modelování složitých povrchů v maxu.
A nemate aspon nejake manualy alebo tutorialy na Blender?
cituju MAJKLSE:
"
ot: jinak je tu pochopitelně i alternativa ;-) - Blender3D. www.blender3d.org. Tutoriály na něj najdeš na grafika.cz (jsou tam i tutoriály na 3ds Max).
"
nebo jak je mým dobrým zvykem radím Morpheus... fakt sem tam zatim našel vše, co jsem potřebval...