Projdi si statistiky návštěvnosti webů a zapřemýšlej nad nimi. Lidé jsou různí a zajímají je různé věci. Také jejich zájmy se časem mění.
Nejdříve jsi na škole - hledáš, kde zkopírovat čtenářský deník
Skončíš školu - hledáš práci, pročítáš inzeráty
Najdeš práci - zkoumáš, jaké auto si koupíš, šmejdíš po bazarech na internetu
Vyděláš pár peněz - zajímáš se o bydlení a třeba o hypotéku
atd.
Já osobně zastávám názor, že úspešný web, do kterého chci zdarma investovat energii, by měl mít unikátní obsah. Tedy obsah, který se nevyskytuje nikde jinde. Nemá smysl dělat web o nějaké známé hudební skupině nebo o Harrym Potterovi. Takových webů je mraky a málokterý přináší něco nového. Jen si ty weby kopírují obrázky a texty mezi sebou. Navíc vetšinou existují jejich oficiální stránky, kde najdeš nejčerstvější informace.
Těžko uděláš univerzální web, kde bude všechno (a zároveń nic). Musíš si sám něco zajímavého najít. Nějakou oblast, ve které se vyznáš, ale není moc zpracovaná (a může to být i web školní třídy). Dneska na internetu jsou nejrůznější lidi a téměř pro každé téma máš šanci najít zájemce, kteří tvůj web časem najdou a možná si i oblíbí.
A kromě unikátního tématu ten web musí být často aktualizován. Lidi mají rádi novinky a aktuality. Nemá smysl mít web, který není rok aktualizován. Tam zabloudí někdo akorát tak omylem.
Nic konkrétního jsem ti vlastně neporadil. Je to na tobě. Svět je plný nevyužitých možností.
Viděl bych to jako zbi, jen dodávám, že opravdu je potřeba stále aktualizovat a pokud to nebude firemní web, tak doporučuji následující.Zvol si téma které Tě baví /např. scifi, vláčky, zvířata apod./. Nebudeš se muset do aktualizace nutit a zároveň budeš mít přehled o dané věci i o tom, kde sehnat nové informace.