Upozorňuji, že z faq.webzdarma.cz zmizel úplný kód reklamy.
To bude asi vražda pro dost lidí ! :-))
Mohla bys do faq možná dodat, že počet zobrazení reklamy (a tím i jestli se zobrazuje ta správná) - lze zjistit ve správě účtu - aministraci - info.
dis: a možná se i Richarda zeptat jestli je už vyřešeno to, co jsem pozoroval v srpnu - banner se zobrazil a reklama se někdy započetla, někdy ne (započtením reklamy myslím zvýšení čísla zobrazených bannerů v sekci info o 1) viz: http://www.webzdarma.cz/forum/read.php?f=6&i=27595&t=27595, podotýkám, že kód reklamy byl stále stejný.
lama: vložil jsem tvůj kód reklamy do souboru index1.php (originál index.php) a po zobrazení banneru se v sekci info počet zobrazených bannerů zvětšil o 1. Dělám něco špatně?
franta: jak jsem koupila tak prodávám. Myslím že Richard tohle fórum čte taky, snad odpoví sám, a nemusím mu dotazy z fóra tlumočit... Vím že se tady problémy s reklamou množí, neumí posoudit do jaké míry je to na straně uživatelů a do jaké je případný problém na WZ - ale když Richard píše, že nelze dávat kód reklamy z jiných stránek, tak to asi ví nejlíp. Pochopila jsem to tak, že reklama se sice zobrazí, ale nezapočítá - resp. započítá někomu jinému.
franta: v tomto případě to asi bude jedno - pokud se jednou za měsíc podíváš na moje - nebo já na tvoje stránky, tak bude asi vlk nažraný a koza zůstane celá :-))
franta: no vlastně jsem ti neodpověděl - pokud je tedy pravda, co tvrdí Richard - tak by se tvůj index zobrazení reklamy neměl zvýšit - ale naopak můj ano.
Je to fakt na bednu.
dis + lama: Souhlasím, ale podle věty :
Presneji receno, jsou tam ID (v kazdem kodu) ktere oznacuji web a dle neho se urcuje, zda se reklama zobrazuje ci ne.
to totiž vypadá, že počítadlo v sekci info není synchronní se statistikou zobrazení reklamy, kterou požívají administrátoři. Pak tedy neplatí to, co psal lama:
Mohla bys do faq možná dodat, že počet zobrazení reklamy (a tím i jestli se zobrazuje ta správná) - lze zjistit ve správě účtu - aministraci - info.
franta:
Myslíš, že mají ještě navíc nějaké "jiné" nebo "opožděné" údaje? Pochybuji...
Zkoušel jsem to právě teď - i po refresh stránky to naskočí o 1.
franta:
Takže - pokud ty uděláš 5x refresh - měl by se u mě zvýšit počet zobrazení reklamy. To se dá ověřit jenom praktickou zkouškou.
Nevěřte tomu, co napsal Richard. Ne že bych proti němu něco měl, ale ty ID v reklamě označují něco úplně jiného.
Reklama se vám započítá, pokud referer na ni je vaší stránkou.
K těm ID, jedno z těch dvou ID označuje skupinu reklam, druhé konkrétní reklamu a to se generuje "náhodně" (na základě času) na straně prohlížeče. Všechny vstupní parametry jsou ve všech kódech reklamy shodné. (Porovnal jsem jich dost, abych vyvodil ten závěr). Žádné jiné ID tam není.
Názor si však udělejte sami, možná se někde toulají i jiné verze reklam, které se tak nechovají, nenarazil jsem však na ni zatím.
lama: jak jinak si mám vysvětlit následující modelový případ:
mám v kódu reklamy cizí ID
zobrazím info
zobrazím banner
zkontroluji, že se počítadlo v infu zvětšilo o jedničku
do nějaké databáze se zapíše ID, "které zobrazilo reklamu" - statistika administrátorů
znovu načtu info
pokud bude zobrazení načtených bannerů v info čteno ze stejného pole databáze jako statistika administrátorů není možné aby se v mé administraci po zobrazení info (předpokládám, že při čtení údajů se použije moje ID) zvětšilo počítadlo o jedničku.Podle podmínek má uživatel jedinou povinnost - nebránit zobrazení banneru.Systém je koncipován tak, že vše děla automaticky a to znamená že banner vložený na stránky má vždy správné ID Nepočítá tedy, že mu do toho bude někdo zasahovat. Teorie dvojího zápisu mi ale přijde trochu divná (muselo by se hledat ke zobrazené stránce ID), ale jinak než tím, že mám jiné číslo než adm.. si variantu započítávání podle ID v tomto případě nedokážu vysvětlit.
lama: udělal jsem 6x refresh a zvětšilo se mi počítadlo o 6 zobrazení.
>> jedno z těch dvou ID označuje skupinu reklam
Skupina reklam znamená, že daný typ reklamy spadá do své kategorie oboru podle zvoleného oboru uživatelem definovaném v katalogu při registraci.
To znamená, že reklamy jsou rozhozeny podle toho v jakých zaměřeních webu dle katalogu si zákazník přeje reklamu mít a dle toho ji také platí.
viz.: http://www.webzdarma.cz/reklama.html
Pakliže se bude používat jiný kód, nemá toto třídění žádný hlubší význam a osobně bych to považoval za reklamu která tam není.
Dis: kdybych to chtěl rozebírat na fóru napsal bych to sem sám, dík.
A bude už vkládání reklamy fungovat ?
Richard: Tak sem hoď (alespoň odkaz na) seznam skupin reklam, ať si to může člověk doplnit sám dle svého.
Richard: sorry, nevěděla jsem že to bylo neveřejný... Myslela jsem jen že se chceš osobně této debaty z nějakého důvodu vyvarovat.
Kdybych to jen tak z nišeho nic smazala z FAQ, musela bych stejně vysvětlovat proč. Takhle jsem jen takové otázce předešla.
A já na toto téma končím, mně se reklama všude vložila, na faq jsem to podle přání rádců dala a na přání Richarda zase smazala; že jsem se na to nevykašlala rovnou.
dis: díky za FAQ a alespoň jsme se něco dověděli
Takže to vypadá tak, že podle toho, a jestli je pravda to, co Richard uvádí o vkládání reklamy, tak spousta lidí dostane "padáka" anebo přinejmenším varování, protože se jim nezobrazuje "jejich" reklama.
Uživatel, který si vložil kód reklamy do svých stránek ve snaze naplnit podmínky wz a nečte tuto diskusi, se asi dost podiví, když mu přijde upozornění o nezobrazování reklamy, kterou tam on i hromada dalších lidí vidí !
Přitom je očividné, že doporučovaný postup s vložením komentáře REKLAMA WZ atd. - v mnoha případech nepostačuje a ani nefunguje.
<HTML>Spatne pochopeno, urcite ti za to hlavu nikdo neutrhne.
Ale neni lepsi reseni si tu reklamu nastavit napr. na soubor: "reklama.txt" tak, aby se tam vlozila a pouzivat pak jen kod z tohoto souboru pro sve ucely?</HTML>
Richard:
To máš pravdu - jenže hodně webů na webzdarma je uděláno spíše všelijakými "pokusníky", kteří taktak udělají nějakou stránku v html. Vysvětlí jim někdo, jak vkládat reklamu? Oni si v administraci zatrhnou zobrazení nahoře nebo dole a tím to pro ně končí. Někteří se třeba zeptají ve fóru, ale když se na to podíváš - a jsi tady asi denně, tak je to problém až moc častý. Říkej takovému začátečníkovi, ať si vloží reklamu do reklama.txt - z toho musí nutně hodit kopyta :-))
Richard: ok, omlouvám se za nepochopení.
Ale mám - myslím dost podstatný dotaz, který stále zůstává nezodpovězen: vy jako admini se asi těžko můžete věnovat všem dotazům položeným v tomto fóru, a já to chápu. Proto se ale spoustu dotazů snažíme zodpovědět my, kdo už nějaké ty zkušenosti snad máme. A poslední dobou je tu stále častěji: nevkládá se mi reklama, co s tím? Mohla bych tě poprosit o plnohodnotnou odpověď, kterou bych mohla třeba dát na faq? Např. právě teď je tady někde na fóru přesně taková otázka. Když se podívám na tu stránku, objeví se index.htm a nikde v něm není ani stopy po kódu reklamy. Ten uživatel přece snad nijak nemohl robotovi zabránit, aby ji tam vložil? Nemůže se (snad) jednat o přesměrovanou stránku, když je to index.html; mohl by ji snad skrývat, ale není ani v kódu; a nastavením to taky být nemůže, protože na indexu by měla být buď nahoře nebo dole, ale někde by tam prostě být měla.
Tohle vypadá opravdu jako chyba robota na straně WZ, aspoň na mě to tak působí. Napadá mě jediná rada - vložit do kódu značku pro reklamu. Ale co když ani to nepomůže? Co máme radit, když vkládat celý kód z jiné stránky není správné řešení? Děkuju za tuhle radu, mám pocit že nám tady trošku chybí.
<HTML>Napada me reseni hned nekolik, ale jejich realizace muze byt ruzna nekdy problematicka....
Moznym resenim by mohlo byt, pri vytvoreni uctu dat soubor reklamni_kod.txt do rootu kazdeho webu s kodem reklamy, ale otazkou je jestli by to lide nepovazovali jako ze tam reklamu timto maji a u bfu uzivatelu je to riziko imho velky.
Reklamni kod by take mohl byt pro kazdy ucet k zobrazeni v administraci ale nastava tu problem ktery se tyka i predchoziho mozneho reseni a to: kdyz uzivatel vlozi kod rucne neni vylouceno ze robot ho tam nevlozi take spis je to dost pravdepodobne, takze by vznikly reklamy 2.
Tento problem s reklamou je tu uz dlouhou dobu a nejcastejsi reseni vzdycky bylo nahrat znovu po ftp soubor ve kterem ma byt reklama, nakonec se tam reklama vlozila vzdy. Bohuzel trosku nouzove reseni pro ty kterym to blbne a neumeji vyuzit php k includovani reklamy</HTML>
děkuju za objasnění. Takže zkusíme radit ještě "znova nahrát na server". Protože ti, kteří dokáží includovat, si myslím většinou poradí sami ;-) myslím že radu právě potřebují bfu...
Průšvih je v tom, že reklama se vloží (do zdroje), ale nezobrazí. Z toho jsou pak bfu a JÁ paf...