Dobrý den založil jsem si e-mailovou schránku na error.unas.cz, ale pokud odkudkoliv odešlu zprávu na info@error.unas.cz nic se mi v příchozích e-mailech nezorazí. Adresu mám určitě správně...Moc prosím o radu. ElectriX
Dobrý den, mám stejný problém. Po měsíci se mi konečně podařilo dostat na email (nehlásí nepovolený přístup). Ovšem nezašlu na ni nic, ani neodešlu. Přesněji řečeno odešlu, napíše mi to zpráva byla úspěšně odeslána. Ovšem na danou adresu nic nedojde. Takže díky za rady, budou se hodit. Jirka
Rád bych se připojil ke stížnostem ostatních na nefunkčnost emailu, snad jen s dovětkem, že na rozdíl od Vás já své povinnosti plním.
Reklamní bannery se zobrazují v dolní části všech stránek webu tigger.euweb.cz. Spravuji pro svého zákazníka tento web, kde jsem mu také zřídil emailovou schránku, ta je však zcela nefunkční.
Vy ovšem v podmínkách uvádíte: Poskytovatel ... učiní všechny dostupné kroky, aby byla služba poskytována bez přerušení a o plánovaných výpadcích (např. z důvodu údržby systému) bude informovat předem.
Já jsem od Vás žádné upozornění předem, že email nebude funkční nedostal. A vaše služba bohužel bez přerušení nefunguje. Můžete mě tedy informovat o tom, jaké všechny dostupné kroky podnikáte proto, aby služba fungovala? Děkuji předem za Vaši odpověď.
S úctou Roman Sedláček
Tentýž problém. Udělal jsem kamarádovi jednoduchou stránku iso9001.wz.cz.
UPŘESŇUJI nastavení schránky: Poštu mu nechávám přesměrovat na jeho starou fungující adresu.
Nic se tam ale nedoručuje. Odeslaný mail na stolfa@iso9001.wz.cz se mi vrací se známým démonickým hlášením.
Není problém na stránky uvést jeho default mailto:, ale škoda ztracené reklamy WebZu, mám ho docela rád.
Proto jsem mu ještě ani nedal php-mailer na stránky. Rád bych
Dikec za radu.