Prosím Vás, mohl by mi někdo poradit, když čtrnáct dní není schopen nikdo z "podpory" ! při přihlašování se mi objevuje hláška o nemožné identifikaci certifikace stránek webzdarma a též se mi poté úplně bloknou okna prohlížeče. A též mi přestalo fungovat čtení a přeposílání mailů z webového rozhraní. Prosím o nějakou pomoc ... Díky
Nevim jestli to má něco společnýho s tim ale pokud máš Wokna, tak vydal izáplatu která muže pomrvit certifikáty a přenos cez https.
mám xp windows, a záplatě nerozumím, žádné aktualizace či doplňky windows jsem poslední dobou neinstaloval. ale z toho všeho bych především chtěl vědět, jak mohu obnovit fungování pro nás důležitých stránek a mailů.
Koukni se ne tohle http://www.zive.cz/h/Bleskovky/AR.asp?ARI=130672
Ahoj, nechci se nikoho dotknout, ale připadá mi, že podpora, je od podporovat, neboli pomoci. Kromě výše uvedených problémů by mne zajímalo, co že dělá "podpora" webzdarma. Co se týče mne, tak absolutně nic. To že je od Vás prostor na webu zdarma je Váš podnikatelský záměr a nikoliv milodar. V tom případě se zavazujete k podmínkám, které jste popsali v úvodních formulářích při registraci. Včetně podpory. Nechápu co se stalo, nevěřím, že se něco samo ...., nebo v počítačích na náhody, i když nejsem v této oblasti rozhodně odborník. Máme s Vaším přístupem a fungováním (nefungováním) Vaší služby problémy, vzhledem k rozšířeným kontaktům na nás.
Nic ve zlým, ale na to je jediná rada - Nechceš takový problémy? Tak si pořiď placenej hosting a taky doménu. (Ta bude navíc vypadaj i profesionálněji.)
Pavel:
"V tom případě se zavazujete k podmínkám, které jste popsali v úvodních formulářích při registraci. Včetně podpory."
Cituj ten závazek individuální podpory uživatelů (ať už z podmínek nebo z formulářů).
Zato jsem tam našel: "Za případnou finanční či jinou újmu způsobenou ať už funkčností či nefunkčností služby nenese poskytovatel žádnou zodpovědnost."
Toto je free hosting. Pro náročné uživatele vyžadující vysokou dostupnost služby a podporu existuje alternativa: placený hosting.
úsměvné :) ani nevím jestli mi teď odpovídá někdo z podpory a nebo pouze účastníci diskuze... já tu chci po někom finanční náhrady? placený hosting je jasná věc, možnost problémů na free hostingu taktéž, přístup těch, kteří spravují tento free hosting, je úplně něco jiného. když mi "někdo" z lidí z podpory napíše, že momentálně nebude něco fungovat měsíc, nemůžu nic říci. Proč se tedy nedozvím, kde je problém? pro zbi - tvá odpověď je hloupá... ať už co se týče finančních náhrad, tak i co se týče "náročného" uživatele, který chce, aby fungovaly dvě věci. Přístup ke stránkám a nabízené přeposlání mailu. Proč myslíš, že se na freehostingové stránky dávají reklamy? Zdarma? Aby poskytovatelé udělali radost firmám :)))
celkově díky za "vysvětlení" mého problému - a přeji, ať se nic podobného neděje Vám.
Kde je tedy ten závazek podpory? Odvolával ses na něj, ale nějak ve tvé odpovědi chybí. Píšou, že za finanční či JINOU újmu nenesou zodpovědnost. Ve tvém případě jinou újmou je ta nefunkčnost a frustrace.
Že ti podpora neodpovídá? Je to jejich rozhodnutí. I to pro tebe může být kritériem pro setrvání tady nebo odchodu.
Ohledně těch reklam: je to cena za to, že přímo nic neplatíš. Je to oboustranně výhodné. I pro tebe, jinak bys tu nebyl. Další výhoda freehostingu je, že pokud se ti něco nelíbí, můžeš ihned změnit hosting. Nejsi vázán žádnou smlouvou ani plabami.
Jinak je veselé se dovolávat podpory a odkazovat se na jejich závazek, když pravidla nedodržuješ sám. Kdepak máš na tvých stránkách reklamu? Až ti na to admin přijde, rozhodně nebude řešit tvé problémy, ale celé stránky zruší.
To byla tak zbytečná debata. Ty mi ty podsouváš k zamyšlení obecně platné věci jako možnost volby jít jinam, že je to oboustranně výhodné a pod. Bla, bla, bla .... Nechci poučování. Chtěl jsem radu. Ne že, když to tu nefunguje, jdi jinam. To bude reakce až na totální lhostejnost správců. Připadá mi, žes nepochopil tady toto místo. To je PODPORA ne prostor pro dělání z tázajících se blbce. Dělat z někoho blbce je velmi snadné ...
viz níže, kdybych se k tomu chtěl snižovat...
To bys měl Zbyňku, když děláš s dětmi jako i my, vědět.
Indiánským způsobem HOWGH !
Odpovědi na Tvoje poslední invektivy z 15:31 - TŘI VĚCI VELKÝMI PÍSMENY
Vítejte na stránkách webzdarma.cz!
Nabízíme Vám zde možnost umístění Vaší prezentace zdarma na náš server, k tomu množství dalších služeb jako je poštovní schránka, využití PHP a MySQL, přístup přes FTP či webové rozhraní atp. Na výběr máte celkem z šestnácti domén druhého řádu.
Co získáte registrací?
* uživatelský prostor o velikosti 50MB pro prezentaci Vašich stránek
* e-mailovou schránku ve tvaru cokoliv@jmeno.domena.cz o velikosti 5MB s P Ř Í S T U P E M přes webové rozhraní
* adresu ve tvaru domény 3. řádu s možností výběru z 16 domén 2. řádu
* databázi MySQL o velikosti 5MB
* aktualizaci stránek pomocí FTP nebo webové rozhraní
* podporu PHP skriptu
* P O D P O R U ! prostřednictvím diskusního fóra nebo e-mailu
Co za to?
* zobrazení naší reklamy podle podmínek (NENÍ NUTNÉ SE O NIC STARAT, reklama bude do stránek vložena, pouze pokud používáte rámce nebo jen změnit umístění, přečtěte si prosím podmínky, kde naleznete návod "jak na to")
* dodržování podmínek provozu
Pristup pres webove rozhrani mi funguje. To, ze nefunguje tobe, je tvuj problem. A podle toho, cos napsal, tak to neni ani problem WZ. Certifikat je platny a fungujici. Takze podpora ze strany WZ je tudiz zbytecna.
Problem je tedy na tvem pocitaci, ktery neni schopen prijmout WZ certifikat. Kdyby byla chyba na certifikatu, tak by to pak nefungovalo vsem. Nemyslis?
Podpora zde funguje spolehlive. To, ze ti neodpovedeli, je pouze jejich vec. Navic odpovidaji pouze na skutecne problemy tykajici se provozu webzdarma. Coz v tvem pripade neni (problem na tvem kompu ne na WZ).
V pripade reklamy. Formulaci "NENÍ NUTNÉ SE O NIC STARAT" ber s rezervou. Pokud jsi v administraci od zalozeni nic nemenil, tak se reklama vlozi sama. ALE je tvoji povinnosti mit na strance reklamu. To znamena kontrolovat, zda se reklama zobrazuje. Pokud se nezobrazuje, tak jsi povinen to napravit.
díky alespoň za něco konkrétního. trochu nechápu, jestli podpora má fungovat pro lidi, kteří se počítačema zabývají, nebo i pro ty, kteří umí něco jiného a pc využívají v mezích svých možností. např. vůbec netuším, co to jsou a jak nějaké certifikace fungují, nevím co je mysql, ... a nechci se to všechno učit, protože nežiju počítačema. Podpora mi stačí v tom, že mi někdo řekne, že chyba je u mne, v mém pc, že já dělám něco blbě. a když už jsme tedy u něčeho konkrétního - prosím o radu naposledy ... mám mail info@midas.wz.cz a když si pošlu mail na tuto verzi adresy, nepřepošle se mi nic, když to pošlu třeba na blabla@midas.wz.cz tak přeposílání mailu funguje. Kde je zakopaný pes?