pro Thaliu

Mám podobný problém jako mnoho ostatních. Mám schránku, přesměrování mi jde ale funguje mi pouze na quick (původně jsem to chtěl přesměrovat na seznam ale to nešlo) no a do schránky se (jako asi hodně uživatelů) nedostanu. Jsem si vědom, že je to web zdarma ale nabízí to - tak by to mohlo fungovat.
FAQ jsem četl ale bez úspěchu. Jediné co jsem se dozvěděl, že tento problém neřeším sám. Samozřejmě, vím z fóra, že zaktivování schránky trvá až 14 dní ale mám web od března a schránka je pořád forbiden a přístup je možný pouze přes web ale schránka je stále forbiden a tak pořád dokola. Co s tím? Děkuji !
Martin
Ahoj. Za prvé tento dotaz bys měl směřovat spíš na Webzdarma než na mě. Já s tím nemůžu nijak pomoct, neznám způsob, jak schránku rychle a úspěšně zprovoznit (pokud nezafunguje zaslání mejlu na danou adresu-což třeba mně kdysi pomohlo). Sama s přesměrováním na seznam problém nemám - mám to tak nastaveno a mejly se přeposílají. A za druhé stačí se zeptat jednou. Osobně mi vadí, že musím číst to samé několikrát dokola.
Tady píšeš http://www.webzdarma.cz/forum/read.php?f=1&i=30200&t=30200, že ti přesměrování na seznam funguje, tak jak teda?
Zároveň ti odpovím na dotaz, jestli někomu schránka jde. Schválně jsem si změnila schránku na Aktivní. Když jsem se asi po hodině znovu přihlásila, tak jsem se normálně do schránky přes webové rozhraní dostala. Teď mám již opět zapnuto přesměrování na seznam, protože raději kontroluju jednu schránku, než několik.
Ano to se omlouvám to byl můj překlep. Jelikož mě to nechce směrovat na seznam tak jsem si zřídil mail na quicku a tam mi to směruje. Nechci mít milion schránek ale chci mít spíše jistotu, že to přesměrování funguje vždy.
Proto jsem se chtěl zeptat jak to je. No a proč jsem psal na tebe-tady na fóru jsem pochopil z různých příspěvků, že jsi s wz nějak spjata nebo máš alespoň dost dobré zkušenosti. Na wz jsem samozřejmě taky několikrát psal ale bez odezvy. Takže pokud jsem se tě nějak nepříjemně dotkl tak promiň.
To ne, nijak ses mě nedotkl ;-), ale jsem opravdu jen běžný normální uživatel wz. Prostě když vím, tak poradím, zkušenosti mám několikaleté, takže no problem. Ale jsou problémy, které z této pozice prostě řešit nejdou, to se týká i neaktivního mejlu. Mně například schránka funguje - jde mně zaktivnit i se mi přeposílají mejly v pořádku na seznam. IMHO pokud člověk vyčerpá rady, které jsou uvedené ve FAQ, teda radu - poslat si tam mejl, tak buď musí mejl oželet nebo uhánět podporu, jestli by se s tím nedalo něco dělat.
Ale co mi připadá nelogické je, že na quick ti to přijde a na seznam ne. Není to v seznamu ve spamu? Nebo co se stane, vrátí se ten mejl do původní schránky? Co si vlastně představit pod pojmem "přeposílání nefunguje"?
No já když to zkoušel tak jsem si posílal test mail ze seznamu do schránky na wz, pak jsem zjistil, že se do ní nedostanu a tak jsem nastavil přeposílání. Znovu zkoušky a nic. Nic prostě nedošlo, tak jsem si zřídil ještě schránku na quicku a tam se to přeposílá no ale jelikož nevidím do wz tak nemám jistotu. Seznam jsem chtěl kvůli tomu, že se do něj dostanu z jakéhokoliv počítače a nemusím zřizovat účet v outlooku. Jak jsem se dočetl na seznamu je také lepší mít schránky 2 a vzájemně si je zálohovat aby při výpadku serverů s možnou ztrátou dat se tato možnost minimalizovala