Změna emailu v emailovém koši.

Zdravím, mám problém při změně mailu v nastaveném emailovém koši. Všechna pošta se mi má přeposílávat na zadaný email. ten jsem změnil. přišel mi potvrzující mail s odkazem...při kliknutí na něj...systém potvrdí že změna proběhla...ale maily chodí pořád na starý mail.

Je nějaká rada co stím? Díííky
ja mam uplne sterjny problem. je to nekdo kdo za ten problem zodpovida? Resi to nekdo?
please...nema nekdo radu?
Ja mam uplne stejny problem, psal jsem i na helpdesk - samozrejme ze nikdo NEODPOVEDEL, i kdyz jsem to dvakrat urgoval. Zrejme nas vychovavaji abychom si koupili placene sluzby?
Resi to nekdo? Ten problem trva uz dele nez tyden.
<HTML>resi, admin to opravi</HTML>
<HTML>opraveno, omlouvam se</HTML>
Diky za opravu, bohuzel se to ale opravilo jen jednorazove...

Chtel bych adresu zmenit jeste jednou, a zase to nefunguje... :o(
Prosim prosim, uz to zase nefunguje - chtel jsem preposilani jeste jednou zmenit - a nefunguje to, zmenim, potvrdim kontrolni mail, ale ke zene preposilani nedojde.

Stejna chyba jako 14.12.2006
Měl jsem nastaveno přeposílání pošty na seznam, ale nedošla aní jedna zpráva. Změnil jsem to na zasílání pouze kopií, ale nefunguje to jakbysmet.
Co stím?
Díky za pomoc
Měl jsem nastaveno přeposílání pošty a nic nedošlo, změnil jsem to na zasílání kopií a pořád nic a to už je to několik dní.
Poradí prosím někdo?Díky moc.
PS: Psal jsem i o pomoc, ale nikdo mi neodpověděl:-(
Přestože mám nastavenou Aktivní schráku se zasíláním kopií na můj mail, když si pošlu mail na neco@paparazzi-v3b.kvalitne.cz, tak mi to dojde do schránky na wz ale do mé nic nepřijde. Potřeboval bych, aby to šlo!
No mě to taky nefunguje, změnila jsem mailovou adresu a nic, dál mi chodí spamy na tu původní. Nechci nic řikat, ale docela by se hodilo to opravit!