Podle mne by nejjednodussi reseni by pochazelo ze strany wz a to, vytvaret reklamy validni.
Ja osobne povazuji validitu nejen za znamku profesionality, ale i za svou vizitku a pro slusneho cloveka nutnost. Proto nechapu, jak je mozne, ze spolecnost zivici se webem poskytuje nevalidni kody! Je tezke vytvorit rozsahlou a validni aplikaci, to je pravda, ale aspon nad reklamou byste mohli stravit par minut a dotahnout ji do slusne podoby.
Aris: podívej se ma moji parodii webu a uvidíš, že podle W3C tam není nic nevalidního, co by pocházelo z reklamy, i když použiji druhou variantu reklamy tak s ní validátotor také nemá žádný problém - tak co by ještě měla reklama splňovat? Co je to validita? Němělo by se k tomu doplnit ještě to s čím se něco srovnává aby to něco bylo validní? Nemám nic proti tomu aby se dodržovaly standardy, ale co když je standardů více
PS: a zle uzatvorený tag - něco takového tam snad není, nebo ano?
<HTML>Souhlasím s ds a opakuji, je to móda. Validita je jedním z kamenů webu, ale nezaručí vám ani jeho kvalitu, ani jeho funkčnost a ani jeho konzistentní vzhled napříč prohlížeči. Krátce řečeno, zaručí snad jenom to, že web prohlížeč dokáže rozsekat do bloků a načíst do paměti. Mám raději weby, které fungují, jsou kvalitní a dobře se zobrazují, než weby, které jsou validní.</HTML>