Nefunkční mail

Prosím o pomoc :o) nechodí mi na mejlovou adresu mejly ze Seznamu apod (odeslat jdou). Přijde mi jenom mejl z WZ schránky :(

//EDIT: Prosím, vol vhodnější název tématu než "Thalia Help!" Dále by bylo vhodné svůj dotaz blíže specifikovat - na jakou mejlovou adresu, odkud má být odesílán ten mejl z WZ schránky atd. Nípal.
Ahoj
,
ja mam ten stejny problem.
Uz si ho vyresil?
Vubec nevim, co s tim :(((
Ahoj

mám stejný problém od 1.1. 2010 nechodí e-maily z e-shopu umístěného na webuzdarma. E-mail je posílán na tiscali.cz. Kopie posílaná na quick a vodafonemail chodí bez problémů. Žádné změny na e-shopu jsem neprováděl, do 31.12. vše fungovalo bez problémů. Ostatní e-maily odesílané z jiných serverů fungují normálně.

Díky za případné rady.
to Nípal:

specifikuju svůj problém: mám aktivovanou schránku xxxx@remesla.unas.cz Z této adresy email odešlu kamkoliv, přijmout email ale můžu jenom zase z WZ adresy. Ze seznamu apod mi mejl nepřijde.

Díky
Mám stejný problém, můžu odesílat z WZ mailu, ale nic mi tam nepřijde. Ostatní hlásí že mail nemohl být doručen

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 5.1.1 <admin@zdravotnistav.kvalitne.cz>: Recipient address rejected: User unknown in relay recipient table (state 14).
Moja otázka je dá sa rozhodiť ten e-mail dajakým sposobom?Myslím tím presmerovanie e-mailu napr:Google Apps alebo dajak inak?Za odpoveď vopred ďakujem.
Tak někde jsem se dočetl, že aktivace mailu trvá i déle než čtrnáct dnů. Ale já jsem aktivoval teprve včera své maily a mám tentýž problém. Takže někde bude něco špatného. Když můžu z klienta "webzdarma" odesílat maily, tak účet je aktivován, jinak by nešlo ani odesílat. A ať pošlu na WZ jakýkoliv mail a odkukoliv, vždy mě naštve ten anglán "Delivery". Tak pane Nipale, kdepak je ten zakopaný pes? Díky za odpověď, pokud ji odešlete a nenabouráte se. Dnes je hladko.
Prosím o pomoc se zprovozněním emailu. Mám stejné potíže jako ostatní.
Nepřichází emaily ale odesílat jdou. Děkuji za pomoc.
S maily jsou tady dlouhotrvající problému a táhnou se roky. Občas se něco spraví, ale za chvíli je to zpátky.

Funkční řešení: nepoužívejte email na WZ. WZ je primármě webhosting, nikoli freemail.
Nakonec máte dobrou spamovou ochranu v tom smyslu, že mail jde použit jednosměrně. Taky dobré. Aspoň nemusím s druhou stranou komunikovat, a že takových případů se vyskytne dost. Proto si zřiďte účet jinde, kde funguje bezproblémově, nejlepší zkušenosti mám ze "seznamem". Myslím, že WZ se nijak nebude domáhat využívaní schránky. Stejně nemáte POP3 a pokud si chcete ukládat zprávy do počítače, musíte mít jiný účet. Takže shrnuto, schránka na dvě věci. Na h.... a na nic. Já osobně tento problém házím do ad acta.
Nikdy sem problémy s mejlama neměl, až tedˇ. To mě s... protože sem potřeboval nějakou slušnou adresu a ne xxxx@seznam.cz apod
Adresy: remesla.unas@gmail.com nebo remesla.unicov@gmail.com jsou volné,
stejne tak remesla.unas@seznam.cz nevo remesla.unicov@seznam.cz, obdobně s variantou email.cz jsou také volné

Nebo jsou to neslušné adresy?
Alespoň fungují
Z osobních důvodů potřebuji změnit přesměrování aktivní emailové schránky
na webzdarma na jinou emailovou adresu, v nastavení změnu vidím ale ve skutečnosti emaily chodí stále na starou adresu. Co s tím? Už se pokouším o změnu cca 2 měsíce a stále je to stejné.
Vidím, že nejsem sama, koho trápí nefunkční mail... tj. jde odesílat ven, nejde přijmout dovnitř. Tohle hlásí "failure daemon":
The mail system

<info@climb.czweb.org>: host mail.wz.cz[88.86.113.151] said: 550 5.1.1
<info@climb.czweb.org>: Recipient address rejected: User unknown in relay
recipient table (in reply to RCPT TO command)
Lze s tím něco udělat?

P.