Zapomenuté heslo i e-mail

Dobrý den, před několika roky mému klientovi na vašem serveru založil stránky jeden webmaster. Ukončil však s nimi spojení a nedal jim žádné identifikační údaje ke stránkám.

Teď by chtěli stránky http://www.drevovyroba.wz.cz/
aktualizovat, ale nemohou si zaslat e-mailem heslo, jelikož to nejspíš bude e-mail na správce, na kterého nemají již kontakt.

Prosím o radu, jak nyní postupovat
Někdy pomůže, když se na stránce vyskytne e-mail nějakého zástupce firmy. Na něj se pošlou registrační údaje. Jenže titulní stránka webu je úplně prázdná, není na ní žádná informace o firmě, které se týká. Vlastně na ní není vůbez žádný text, ani logo, ikonka, prostě nic. Není se čeho zachytit.
Ano, to máte pravdu, na titulní straně nic takového není, ale tyto údaje jsou v sekci Kontakt.
Pokud by to šlo, stačilo by poslat na mail, který je uveden v sekci Kontakt, přístupové údaje k doméně. A problém by byl vyřešen.

http://www.drevovyroba.wz.cz/kontakt.html
Kit: koukáš na http://www.drevovyroba.wz.cz/? Tam obsah je ;)
Stránka hejlovaprojekt.wz.cz je celá z flashe a obsahuje prezentaci. Tak jsi možná koukal tam.

Koukám, že na stránce není žádná elektronická identifikace, podle které by se mohlo přenastavit email.
Je tam pouze email ze služby WZ - novak@drevovyroba.wz.cz. Je tento email u klienta aktivní a může k ní přistupovat? Pokud k ní může přistupovat přímo z webové stránky webzdarma, tak heslo, které používá, je i heslo ke všemu.
Pokud je na tento email aplikováno přesměrování, pak by se možná dala prokázat identita odesláním emailu na tuto adresu s jednoznačným identifikátorem, kterým se pak zpětně klient identifikuje. Emailová adresa se pak může přenastavit z adresy toho emailu. Ale toto by musel provést někdo kompetentní.
Pardon, díval jsem se na http://hejlovaprojekt.wz.cz , tam není vůbec nic, ale na http://drevovyroba.wz.cz/kontakt.html je. Možná by pomohla SMS na mobil.
Také se omlouvám, ten e-mail na stránkách http://drevovyroba.wz.cz/kontakt.htm je k účtu webzdarma, a na ten klient právě nemá přístup.
Nemohlo by se to tedy vyřešit tím, že by se přihlašovací údaje poslali pomocí SMS na mobil, který je uveden na stránkách? Jde o mobil klienta, který stále používá.
Vím, že je to možná troufalost, jde o placenou službu - ale sms zase tolik nestojí, a jak vidím, je to jediná možná cesta.

Děkuji za informace.
Jen pro upřesnění. WZ nemůže poslat přihlašovací údaje, pač je nezná. Hesla jsou zřejmě šifrována hashem a ty se nedají zpětně získat. A i kdyby, tak i tak by je asi neposlala.
Jediné co může udělat, je změnit registrační email, na které si pak můžete poslat nové heslo.
Takže forma komunikace by měla být mířena o žádost na změnu registračního emailu s odkazem na mobil. To vše samozřejmě jen mezi WZ a Vámi. Zde email neuvádějte.
Děkuji za informace, takže se mám obrátit na podporu webzdarma (pomocí podpora@webzdarma.cz ) se žádostí o změnu registračního emailu s odkazem na mobil?
Tak nějak. Prostě toto si vyřídit jen přes podporu. Tady na fóru s tímto nikdo nepomůže. Jen můžeme podat informace.