Dobrý den,
stránky dedik.euweb.cz hlásí, že účet byl zablokován, protože stránka prý byla zdrojem malware nebo spamu. Jedná se patrně o nějaké nedorozumění (na stránkách byly jen HTML dokumenty a obrázky, žádné spustitelné soubory), ale teď je otázka, jak účet odblokovat. Vlastníkovi stránek se nedaří přihlásit, formulář pro změnu hesla z nějakého důvodu taky nefunguje.
Existuje nějaký způsob, jak účet odblokovat, nebo alespoň jak se dostat k obsahu stránek (třeba i jen přes web)?
K nedorozumění ani tak nemuselo dojít. Pokud by se jednalo o malware, tak ty se na stránky dostanou i bez vědomí uživatele. Prostě ten, kdo vlastní účet a přístup k FTP, má pravděpodobně infikovaný počítač, odkud se mohl malware na stránky dostat.
V tomto případě lze udělat pouze jedno. Připojit se na FTP, zkontrolovat obsah stránek, zda tam není něco navíc (iframy nebo javascripty). Pokud ano, tak je odstranit, neprodleně zkontrolovat počítač na přítomnost malware a změnit heslo k FTP. Pokud bude vše provedeno, tak v hlavním adresáři se nachází soubor .htaccess, který stačí odstranit. Ostatně je to tam napsané.
Pokud se vlastník nedostane ke svému účtu, tak jsou dvě věci. Buď nezná heslo nebo jej zadává chybně. Pak existuje pouze možnost si heslo poslat emailem. Formulář by měl fungovat. Je nutné zkontrolovat emailovou schránku, kam se heslo posílá.
A nebo pokud si je vědom, že heslo je správně, ale FTP hlásí 530 Login incorrect, pak je potřeba požádat o odblokování IP adresy.
> Pak existuje pouze možnost si heslo poslat emailem. Formulář by měl fungovat. Je nutné zkontrolovat emailovou schránku, kam se heslo posílá.
Formulář nefunguje, hlásí "Takové uživatelské jméno neexistuje nebo není vyplněna Vaše e-mailová adresa". Přitom je zjevné, že účet existuje, když je zablokovaný, a není jasné, jak může být e-mailová adresa nevyplněna, když se povinně zadává při registraci. Je možné, že kdysi se e-mailová adresa zadávat nemusela (účet je velmi starý) - pak je ale otázkou, jak to řešit.
Jo tak to budete muset řešit přes email podpory. Tady nic nezmůžeme. Pokud si toho nevšimne Thalia.
Email se při registraci zadává. A to už hodně dlouho. Zkusil jsem si to na sebe a odeslání hesla funguje. A to mám účet již 11 let.
Věřím, že jiným to funguje, ale je fakt, že s tímhle účtem formulář prostě nefunguje a hází výše citovanou chybu. Ostatně, kdyby to fungovalo, tak bych sem nepsal :)
Na podporu jsem psal (je to podpora@webzdarma.cz, že?), ale dosud bez reakce.
Mám stejný problém na domaci-prace.unas.cz - že účet byl zablokován, protože stránka prý byla zdrojem malware nebo spamu. Vždy si nechám poslat nové heslo, díky kterému se na chvíli přihlásím. Stáhnul jsem si obsah celého webu, nechal ho otestovat, nic mi to nenašlo. Pak jsem smazal soubor, někdy 2 soubory .htaccess. Potom se web na chvíli rozjede a za pár minut je výsledek stejny, opět zablokováno
Zbyněk: Doporučuji změnit heslo a ten nikam neukládat. Možná bych doporučil pro jistotu použít i nějaký jednorázový antivir. Ten tvůj nemusí malware detekovat. Takto na dálku nemohu pomoci.
tak mi to udělá to samý, i když veškerý obsah vymažu. V adresáři nemám žádný soubor, tak za chvíli to hlásí, že účet byl zablokován, protože stránka prý byla zdrojem malware nebo spamu
<HTML>Tig - omlouvám se, byla jsem na pár dnů mimo. Na podpoře jsem už poslala odpověď.
Zbyněk - zkontrolovat soubory stránek nestačí, většinou nejsou příčinou problému (útočník nahraje vlastní infikovaný soubor, který je při blokaci smazán). Zřejmě máš nakažený počítač, takže doporučuju opravdu důkladnou kontrolu pc, pak vygenerovat nové heslo a nenechávat ho uložené v ftp klientovi.</HTML>