Nepřicházejí nové e-maily

Po nastavení nového registračního e-mailu mi přestaly fungovat příchozí e-maily. Mail lze pouze odesílat. Co s tím ?
Co myslis pojmem "registracni e-mail"? Jake prichozi e-maily ti prestaly fungovat? Odkud je lze pouze odesilat? Pokud prijdes k doktorovi a reknes mu "Me boli." tak ti taky moc nepomuze.
V nastaveni mojeho uctu e-mail je kolonka pro e-mail na který se má poslat informace o registraci. Ten jsem zmenil protoze uz neexistuje.
Od te doby se vraci vsechny e-maily poslane na muj e-mail, pritom
ja muzu psat e-mail ode mne komukoli.
tak vysvetlil jsi jednu vec, a to jeste nepresne. Vytahnu tedy svou kristalovou kouli.......... V administraci -> Nastaveni -> e-mailova schranka sis zmenil e-mail v textovem poli "adresa mimo webzdarma". Na te same strance mas zaskrtnuto treba "Aktivni schranka". Na tu adresu, kterou jsi zadal, ti prisel potvrzovaci e-mail s odkazem, na ktery jsi zajiste kliknul. Z weboveho rozhrani k tvemu uctu "cokoliv@dovolena.unas.cz" lze normalne odesilat maily komukoliv, na druhou stranu do teto schranky nelze e-maily prijimat - vzdycky se vrati. Ovsem nevraci se jenom tak, ale vzdycky s nejakou hlaskou - duvodem. Treba Quota exceeded, nebo User doesn't exist atd. Ale tady uz se mi ma kristalova koule zamlzila a doplnit musis ty.
nepřichází mi maily
Dobrý den pane Ondrák, můžete to víc upřesnit?