Zablokovaný účet!
Přístup nebyl povolen, protože stránka nevykazovala přístup déle než 6 týdnů (po tu dobu nebyl zobrazen reklamní banner) nebo banner byl umístěn v rozporu s podmínkami a potom berte toto jako žlutou kartu (po které následuje červená)
Účet je možné obnovit smazáním souboru .htaccess v domovském adresáři během dvou týdnů od zablokování.
Stránka měla přístup každý den, wz banner byl na hlavní stránce nahoře zobrazen 340 (+ ještě na vedlejších nahoře),
tak kde jsem udělal chybu ? :-(
www.prima.kvalitne.cz
no to je otázka, na kteou je z naší pozice těžká odpověď neboť je to ve stylu: žádné pravidlo jsem neporušil a přesto mě smazali a kromě tvých argumentů žádné další údaje nemáme
obnov účet, zkontroluj jestli je banner zobrazen podle pravidel a kontroluj údaje:
zobrazených bannerů dnes
zobrazených bannerů včera
poslední zobrazení banneru
Je zvláštní, že já jsem měl taky banner na dvou stránkách nahoře (+lištu) a taky mě 2x zrušili stránky. Zřejmě i vložení reklamy víc než 1x nahoru je v rozporu s podmínkama WZ :o)))))
... ovšem mě žádnej mail nepřišel, prostě stránky i registrace zmizela.
záleží například na tom, jestli je banner vložen správně. aby se tam vlkádal automaticky . pokud tam třeba napíšeš ten kód ručně, někdy to bude fungovat a někdy ne (samozřejmě netuším, jestli je to tvůj případ, je to jen můj nápad, o co by mohlo jít)
když píšeš že byl zobrazen 340x, snad to opravdu víš.
R.U.R.
Co myslis pod tym ze ked napises kod reklamy rucne ze to niekedy nepocita?
Ved aj Thalia doporucuje si kod zapisat a v pripade ze ho v buducnosti robot sam nevlozi, tak ho tam dat rucne. Mne tiez robot nevlozil reklamu sam od seba a nemal som ten kod ale nastastie som ho nasiel na googli v pamati. Inak to je aj tip pre tych co maju rovnaky problem a maju stranky v googli, tam si najdu svoj kod reklamy :)
Este dodam ze samozrejme si aj v administracii priebezne kontrolujem ci mi zobrazenia banneru pocita
http://www.prima.kvalitne.cz/
http://www.prima.kvalitne.cz/?skip=10
http://www.prima.kvalitne.cz/?skip=20
....
a takto se mi zobrazovala reklama denně , 340 zobrazení den před zablokováním a oni mi to zablokovali :-(
TO SE BLOKUJE RUČNĚ NEBO NĚJAKÝ ROBOT ?
v souvislosti se změnami reklamy, na podzim loňského roku, tu probíhala diskuse jestli vadí když se vloží do stránky reklama pomocí include - tj. reklamní kód je v nějakém souboru, který se nikdy jako webová stránka nezobrazuje (v nastavení reklamy je např. uvedeno, že má být vložena nahoře v souboru reklama. html) a kod je vkládán na správné místo do stránky pomocí include. Na dotaz jestli nevadí, že stránka, která je v nastavení reklamy určena pro vložení reklamy a nezobrazuje - tedy se jí nezapočítávají zaobrazené bannery, byla odpověď, že to nevadí, že stránky nekontroluje robot, ale člověk, který správnost posoudí.
>> DS: když už si nakousnul tohle téma, mám dotaz. Např: mám nastavené zobrazování reklamy na úvodní stránce nahoře ale zobrazuju ji na všech stránkách dole. ( třeba z důvodu, že mám style.php a reklama mi ho znefunkční, atd - nebo nezobrazuji reklamu na zahesloané stránce, kam se dostanu jenom já... atd...) Je toto možné?
Díky ;-)
<HTML>>>mám nastavené zobrazování reklamy na úvodní stránce nahoře ale zobrazuju ji na všech stránkách dole.
S tím není problém, sama to tak dělám.
>>nebo nezobrazuji reklamu na zaheslované stránce, kam se dostanu jenom já
Já bych ji měla i tam. Když na všech, tak na všech. I zobrazení tebou samým se počítá.</HTML>
Myslím že to je možné.
Kód ručně - např. pokud ho okopíruješ z jiného webu, tak se zobrazení bannerů bude počítat pro ten jiný web, to jsem měl na mysli.
zastávám názor, že na WZ je všechno možné, ale jako pravděpodobné bych viděl, že se reklamní banner započítává na základě :
Referer: http://ds.mysteria.cz/ ,
který je odesílán v hlavičce požadavku. Jen tak pro legraci jsem si zkopíroval kód reklamy z ptakopysk.wz.cz a 10x stisknuté F5 znamenalo zvýšení počítadla zobrazených bannerů o 10 - podle výše uvedené teorie by uvedené přístupy měly naskočit u kolegy ptakopyska ;-))
OK, přiznávám, byla to jen teorie neověřená pokusem a tedy a priori pochybná.
R.U.R. : myslím si, že ID v reklamách je kvůli cílení reklamy - tedy něco v tom stylu aby na stránkách o kočkách byla reklama na kočičí krmení. Jestli to někdo kontroluje netuším.