"Omluvte prosim servisni odstavku serveru.
Provoz bude plne obnoven v rannich hodinach. "
Ranní hodiny jsou už pomalu pryč a server nefunguje, kdy bude tedy dostupný?
Děkuji, Radim
P. S.: Nějaká informace by ze strany wz neuškodila.
Ranni hodiny pro nekoho jeste nekoncily ;)
Nejaka informace? Vsak to tam mas napsane. Jde o servisni zasah. Zrejme nejaka udrzba.
Navic v sobotu v tuto dobu je minimalni spicka za cely tyden, takze o zakazniky neprijdes.
<HTML>Plánovaná odstávka tu snad posledních pět let nikdy nebyla, tak to přežijete. A ono se to jednou rozjede, nebojte se.</HTML>
Špatně jsem to formuloval, myšleno informace o čase. ;-)
BTW: Stačilo by na oficiálním webu uvést, že bude/je nějaká odstávka. Pouhé 2 řádky textu, na které jsou přesměrovávány stránky nepůsobí zrovna profesionálně.
<HTML>Opravdu jsem si puvodne myslel, ze to v 6 rano bude OK. Uz se to blizi.
Diky za pochopeni</HTML>
Mohla by prosím chybová hláška vracet nějaký rozumnější status kód - třeba 503 Service Unavailable. Až to takto zaindexují vyhledávací roboti, tak to weby částečně na čas zlikviduje. Díky.
<HTML>Omlouvam se, opraveno.</HTML>
<HTML>Trochu jsem promazal vlákna založená ve všech diskusích a ponechal jsem jen toto, kde je i vyjádření administrátora.
<small>Pokud si na to, že mažu příspěvky, chce někdo postěžovat, měl by si uvědomit, že plácáním stejného dotazu do X kategorií (klidně i nevědomky) jenom zamořuje fóra.</small></HTML>
Mohl bych prosim vas vedet, co tak dlouho trva na servisu serveru? Me to teda uprimne nevadi ze si tam u vas delate udrzbu, ale když už napíšete, ze provoz bude obnoven v ranních hodinach ... tak podle me se tento casovy termin hodi aspon dodrzet, ne?
Jen jsem se chtěl zeptat jak dlouho musí web být takto "nefunkční" aby ho vyhledávače odindexovali? Byla by to škoda nejen pro nás, ale i pro Vás.
Jinak jsem nějakou udržbu zaznamenal minulý týden, ale ta byla v opravdu v ranních hodinách obnovena ...
:-)
TOŠ TAK , Brňák
"to přežijete. A ono se to jednou rozjede"
No, až se kolegové budou ptát, proč jsou naše stránky nedostupné, tak tuhle odpověď jim forwardnu. Třeba se konečně odhodlají zaplatit těch pár peněz za profesionálnější přístup :-(
<HTML>Máte moje svolení. Na můj vkus trvá odstávka dlouho, ale je to jen jednou za hodně dlouhý čas, co k něčemu takovému dochází.</HTML>
Díky, bál jsem se, že mi to zakážete ;-)
Jen pro formu - vám vaše odpověď připadá naprosto ok?
<HTML>graver: Nebylo by zrovna korektní, kdybych se tady rozčiloval a ještě vám bránil ve vašem rozhodnutí - nejsme v parlamentu. Nebo mluvíte o té první odpovědi, že to snad jednou za čas přežijete? Ano, ta je také v pořádku. Placené hostingy mají odstávky čas od času také. A jejich uživatelé to jednou za čas přežijí.</HTML>
Jako promiňte, ale když napíšete server se nahodí ráno, tak ráno...když napíšete že se nahodí ve 13 a pak ještě v 15 tak už si z náš všech děláte prdel, ok výpadek ale proč sakra píšete takové kecy jakože ráno ve 13, 15 ? ale ok, je to zdarma co bychom chtěli...
<HTML>..: Musel by se vyjádřit mira, který v tom má prsty. Zatím platí co bylo řečeno výše - že se to protáhlo trochu víc, než mira plánoval.</HTML>
4Nípal: že byly obě vaše poněkud arogantní odpovědi v pořádku, si možná myslíte vy. Nepřísahal bych, že stejný názor mají i uživatelé. A ta stránka s oznámením o výpadku je ze stejného pytle.
4fellas: většina věcí, které se tváří jako zadarmo, zadarmo nejsou.
a ještě:
a) pokud své odpovědi editujete, je fér, aby to bylo znát. K oběma jste něco přidal.
b) ano, i placené hostingy mají odstávky, ale pokud by je prezentovaly uživatelům tak, jako vy, dlouho by placenými nevydržely.
<HTML>Své odpovědi edituju, dokud jsou poslední ve vláknu, abych nemusel double-postovat.
Zbytek nebudu komentovat. Pokud mě nemáte rád, nemusíte. Pokud ztrácíte trpělivost u WebZdarma, tak k tomu jsem se již vyjádřil - máte můj souhlas. A pokud vám vadí arogantní tón mojí odpovědi - mám říkat "jděte kamsi," když se někdo naváží do poměrně kvalitní neplacené webhostingové služby? Ano, asi jsem měl, bylo by to férovější než se snažit někoho uklidňovat. Jako moderátor s tím nic jiného skutečně nenadělám.</HTML>
Sice to není zadarmo, ale na druhou stranu neexistuje ani smlouva o tom jak to pojede. Možná by bylo dobré na obou stranách respektovat to, s čím musí každý souhlasit při registraci:
"učiní všechny dostupné kroky, aby byla služba poskytována bez přerušení a o plánovaných výpadcích (např. z důvodu údržby systému) bude informovat předem"
"Za případnou finanční či jinou újmu způsobenou ať už funkčností či nefunkčností služby nenese poskytovatel žádnou zodpovědnost."
Je tedy zbytečné rozčilovat se, že to nejede, je klidně možné, že byly učiněny všechny dostupné kroky, na druhou stranu asi už WZ běží tak dlouho, že ani jeho zakladatelé už neví, co na začátku slibovali
Nípale, rád/nerad je hloupost. Já reaguji na vaše chování coby zástupce poskytovatele hostingu - vy jako osoba mne nezajímáte. Pokud jde o váš blahosklonný souhlas, ten se předpokládám týkal zveřejnění vašich reakcí, ne? Nechcete říct "komu se to nelíbí, ať jde někam", že ne? A pokud ano, potvrdíte, že mluvíte jménem provozovatele Webzdarma?
Pokud jde o nesmysly typu "neplacené", tak my přece platíme, ne? Platíme poskytováním protislužby - umožníme vám zobrazit vaši reklamu na našich stránkách, že? Nejste doufám pobočka Armády spásy?
A pokuste se pochopit jedno: nikdo se nenaváží do služby ani do vás - pouze si dovoluji komentovat vaše chování. A o uklidňování se vás taky nikdo neprosí. Jen prostě o základní slušnost.
<HTML>ds: Věř tomu, že odstávka se řeší, mira není dle mého názoru ten, kdo by odcházel od rozdělané práce.</HTML>
4ds: once again: mé komentáře se týkají něčeho úplně jiného, než je výpadek - snad to není tak těžké pochopit. S podmínkami provozu jsem souhlasil a respektuji je.Co už se mi respektuje hůř, jsou reakce moderátora na úrovni teenagera po oslavě maturity. Nicméně, pokud se mi to nelíbí, tak radu už jsem od Nípala dostal :-))
<HTML>2graver:
<i>A pokud ano, potvrdíte, že mluvíte jménem provozovatele Webzdarma?</i><br>
V tom vidím ten základní problém, proč se tu rozběhla tato debata. Jediný, kdo mluví jménem Webzdarma, je admin <b>mira</b>. Já, Nípal a ostatní s označením "moderátor" jsme opravdu moderátoři, tedy staráme se o hladký běh fóra. <b>Na otázky, v čem je problém a kdy se vyřeší, může kompetentně odpovědět jen mira</b>. Nípal tu vyjadřuje jen a jen vlastní názor a prostě se snažil uklidnit dav netrpělivě čekajíci na rozběhnuti serveru.
Takže tímto končím debatu graver vs. Nípal a všechny další příspěvky, které nebudou na téma "odstávka" bez prodlení mažu.</HTML>