funkce MOD?

prosím o pomoc,
je v PHPčku nějaká funkce, které by nahradila Pascalovskou funkci mod (dělitelnost určitého čísla jiným číslem)?
thx 4 help
<HTML>deleni modulo je v PHP znak: %</HTML>
btw pascalovské mod alias C, php aj. % není fce, ale operátor.
c = a % b;
Döööbře, nemuisíte mi to psát 3x, nejsem zas tak blbej, jak vypadám :D :D :D - jak vidíte Packal má na mě zhoubnej vliv :D :D :D.

Všem posílám velkej D!K
Heh. Uz jsem nějak zblbnul z céčka a to php je mu dost podobný :)

$c = $a % $b;
:lol:

btw. nevis nahosou, jaky je rozdil mezi c a c+ a c++?
kdyz se to ucim, tak by me to docela zajimalo :D
imho C++ je objektova verze C

co je C+ by me docela zajimalo
C+ není. V C je operátor ++, který zvedna danou proměnnou o jedničku, takže jako C++ je o jedničku lepší jak C. A jinak, jak píše cb, je C++ objektová verze C.
ok, díkes, už v tom mám jasno.
Ale stejně mě zajímá, jak můžu pomocí C++ udělat nějakou 3d hru. dyť na to potřebuju grafickej engine a kde mám ten sehnat? naprogramovat? tka to toho mam hodne pred sebou >_<
Samozřejmě použít DirectX nebo OpenGL.
niekde som pocul, ze openGL je lepsie, co sa tyka API funkcii, rychlosti a podpory...
Chces zacit flamewar? :))
Ja mam prakticky zkusenosti jen s DirectX. A nemuzu si stezovat. Co se tyce rychlosti - podle me v tom neni velkej rozdil. Jo rika se, ze "OpenGL je rychlejsi protoze neni narozdil od DirectX objektovy". Stejne je to pak vsechno urychlovany hardwarem. Hlavni nevyhoda DirectX je ta, ze je to jen Microsofti technologie a je teda jen pro Widle.
Obrazek OpenGL vs DirectX si nelze udelat pokud nevyzkousis oboje.
jelikoz jsem s programovnaim v absolutnich zacatcich (teda zas tak moc ne - jen se naucit tu cckovou syntaxi), tak moc nechapu. DirctX nebo OpenGL se da nekde stahnout? Jak to vubec vypada, kdyz chci vytvorit nejakou 3d cosi?
mno, pokud toho o programovani moc nevis, tak pro vytvoreni 3d cehosi bys mel pouzit uz nejakou pripravenou knihovnu funkci nebo 3d engine (na internetu je toho dost, staci si vybrat), to bude jednodussi.

totiz, kdyz se jako zacatecnik podivas na aplikacni rozhrani directX nebo OpenGL tak by ses z toho moh zblaznit.

a jinak, driv nez neco v 3d, by ses mel naucit 2d, a zaklady pohybu objektu v prostoru.
to určitě ano, ale jak získat nějaký šikovný editor?
<HTML>Kdyz uz se preslo na jine tema tohoto threadu proc ne...
Zkousel jsem Dx i OGL ...
Muj nazor je ten ze programovat na OpenGL je mnohem prehlednejsi a jednodussi navic kompatibilnejsi k novejsim verzim ... oproti Dx kde MS pouzia COM modely v kterych je pri srovnani dost velky bordel.
Od Dx 8 uz se nechytam nicmene jiz v Dx verzi 8 bylo daleko vice moznosti jiz ve funkcich kdezto v OGL se museli programovat.. myslim napr. vodni hladina atd...
Bohuzel si na to vsechno momentalne jen matne vzpominam takze nevim jak je co na tom ted.

Ze starsich her si muzes srovnat Unreal (DirectX engine) s Quakem 3 (OpenGL engine)

Ja osobne ovsem kombinoval pouziti .. k ovladani DirectInput a pro grafiku OGL.... navic pro aplikace s grafickym vyobrazenim neceho myslim ze OGL se hodi vic</HTML>
dx asi bude bezat len na windowsoch. nepoznam podporu pre linux a ine platformy. takze, co sa tyka pouzitelnosti aplikacii uprednostnoval by som openGL. napr. java ma, pokial sa nemylim, podporu iba na openGL. (aspon standardne)