Často se setkáváme s dotazy, proč je potřeba platit dva různé doklady, když už jste jeden zaplatili před několika měsíci. Ve většině případů je to proto, že jeden doklad se týká prodloužení domény a druhý prodloužení webhostingu. Před kontaktováním podpory si…
Platba kartou Po objednání služeb můžete ihned zaplatit kartou. Na konci objednávky se zobrazí loga vašeho poskytovatele platebních služeb, kde po kliknutí budete přesměrováni na platební rozhraní Web zdarma s.r.o. a následně na platební bránu ComGate, kde až…
Přeposlání dokladu Pokud Vám nedorazil doklad na objednané služby do vaší e-mailové schránky, prosíme o kontrolu - složky Spam ve Vašem emailu - v některých případech jsou zprávy s dokladem odfiltrovány jako SPAM, - údajů ve webové administraci služeb - jaký…
Fakturační údaje si můžete změnit v administraci služeb v sekci Nastavení. Pro úpravu již vystaveného dokladu nás prosím kontaktujte na fakturace@webzdarma.cz. Pro budoucí správnou fakturaci je třeba upravit fakturační údaje v administraci služeb. POZOR! U…
Připravili jsme 10 základních bodů, které potřebujete k datové schránce vědět. Je zřízena automaticky. Je pro OSVČ, architekty, právníky, lékaře, ale i spolky, sdružení, nadace, společenství vlastníků bytových jednotek, apod. Zřízení proběhne postupně od…
Klademe důraz na bezproblémový provoz vašich webových stránek. Díky našim technologickým řešením jsme schopni garantovat prémiovým programům dostupnost až 99,9%, což znamená maximálně 40 minut nedostupnosti měsíčně. Na druhé straně u našeho bezplatného…
V následujícím dokumentu naleznete informace k ochraně osobních údajů uložených Vámi zákazníky na našich serverech tak, jak je upravuje směrnice GDPR, tj. Obecné nařízení o ochraně osobních údajů 2016/679/EU.
Ano, zakazané je pouze šíření či skladování mp3 souborů, jejichž autor nedal povolení k jejich šíření. V případě, že o vaše nahrávky bude velký zájem (velký objem přenesených dat), bude vám nabídnut přechod na některou z placených variant hostingu.
Ať už se rozhodnete zrušit objednávku z jakéhokoliv důvodu, napište nám o tom co nejdříve. Vždy se snažíme vyjít maximálně vstříc a vracíme peníze za nevyčerpané služby. Pokud se jedná o problém technického rázu, kontaktujte nejprve naši podporu, která vám…
Měníme naše ceny Od 1. 12. 2022 navyšujeme ceny pro naše placené programy, abychom vám byli schopni i nadále zajišťovat stejnou kvalitu služeb jako doposud. Program Zdarma zůstává bezplatný, u programu Základ se cena zvyšuje na 26 Kč za měsíc při platbě na…